Brand Manager
21.05.2025 - 20.06.2025
małopolskie: Kraków
Opis stanowiska
W związku z dynamicznym rozwojem marki, pragniemy wzbogacić nasz Zespół Marketingu o kolejnego pełnego pomysłów i zaangażowania Brand Managera.
Twój zakres obowiązków:
- Współtworzenie 3-letnich strategii marketingowych oraz opracowywanie i wdrażanie rocznych planów marketingowych;
- Zarządzanie portfelem przydzielonej marki/linii produktów poprzez definiowanie i egzekucję działań marketingowych (wprowadzanie nowych produktów, budowanie wizerunku marki, działania wspierające rotację produktów);
- Współtworzenie kalendarza marketingowego oraz trade marketingowego;
- Udział w opracowaniu strategii komunikacji mediowej marki/linii produktów, nadzór nad kreacją i produkcją formatów mediowych (wszystkie rodzaje mediów);
- Nadzór nad przeprowadzaniem badań konsumenckich;
- Zarządzanie budżetem marketingowym marki;
- Analiza otoczenia rynkowego oraz monitorowanie działań konkurencji;
- Przygotowanie merytoryczne cyklicznych spotkań z zakresu zarządzania prowadzonymi kategoriami;
- Ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów interdyscyplinarnych, w szczególności z działem sprzedaży;
- Promowanie dobrego imienia firmy i dobrych relacji z klientami i kooperantami.
Wymagania
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie – Marketing lub pokrewne;
- Min. 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu w międzynarodowej firmie, najlepiej z branży FMCG;
- Doświadczenie w pracy z marką skierowaną do młodych konsumentów, poparte udokumentowanymi sukcesami;
- Praktyczna wiedza w obszarze wprowadzaniu produktów na rynek oraz zarządzaniu projektami;
- Doświadczenie w launch'owaniu nowych konceptów ze wsparciem mediowym;
- Doświadczenie w kreacji i produkcji reklamy TV, video digital, reklamy OOH udokumentowane konkretnymi przeprowadzonymi kampaniami;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Umiejętności prezentacyjne;
- Kreatywność i nieszablonowe myślenie;
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne.
Oferujemy
To oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na umowę o pracę;
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia roczna);
- Samochód służbowy – Toyota Camry (także do użytku prywatnego);
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dodatkowe benefity: myBenefit, Multisport,
- Możliwość udziału w kształtowaniu nowoczesnej marki, lidera rynkowego w swojej kategorii, laureata Effie i Superbrands;
- Nowoczesne i przyjazne biuro w Krakowie z dobrym dojazdem komunikacją publiczną;
- Praca w trybie hybrydowym (3 dni w biurze, 2 dni home office).
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Intersnack Poland. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym (m.in. w formularzu aplikacyjnym) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach, w tym w formularzu aplikacyjnym.
Poniżej znajdują się dodatkowe informacje.
Intersnack Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Niedźwiedziu, 32-090 Słomniki, Niedźwiedź 64 (dalej jako: „Intersnack”) informuje, że jest administratorem następujących Pana/Pani danych osobowych: imienia, nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, adresu do korespondencji, wykształcenia, przebiegu zatrudnienia. Dane te są przez Intersnack przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w związku z czym przetwarzanie to będzie się odbywać na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy. Ponadto, za Pana/Pani zgodą, Intersnack będzie również administratorem następujących Pana/Pani danych osobowych: prywatnego numeru telefonu i adresu e-mail. W tym przypadku przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdym czasie cofnięta.
Pana/Pani dane mogą zostać udostępnione następującym kategoriom odbiorców: przedsiębiorstwom wspierającym Intersnack przy rekrutacji oraz przedsiębiorstwom, z którym Intersnack posiada zawarte umowy w zakresie zatrudniania pracowników tymczasowych.
Dane będą przetwarzane przez 12 miesięcy od terminu zakończenia procedury rekrutacyjnej. Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od Intersnack dostępu do jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych. Panu/Pani przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych.
Preferowany kontakt z administratorem danych osobowych następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Intersnack Poland. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym (m.in. w formularzu aplikacyjnym) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach, w tym w formularzu aplikacyjnym.
Poniżej znajdują się dodatkowe informacje.
Intersnack Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Niedźwiedziu, 32-090 Słomniki, Niedźwiedź 64 (dalej jako: „Intersnack”) informuje, że jest administratorem następujących Pana/Pani danych osobowych: imienia, nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, adresu do korespondencji, wykształcenia, przebiegu zatrudnienia. Dane te są przez Intersnack przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w związku z czym przetwarzanie to będzie się odbywać na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu pracy. Ponadto, za Pana/Pani zgodą, Intersnack będzie również administratorem następujących Pana/Pani danych osobowych: prywatnego numeru telefonu i adresu e-mail. W tym przypadku przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), dalej RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdym czasie cofnięta.
Pana/Pani dane mogą zostać udostępnione następującym kategoriom odbiorców: przedsiębiorstwom wspierającym Intersnack przy rekrutacji oraz przedsiębiorstwom, z którym Intersnack posiada zawarte umowy w zakresie zatrudniania pracowników tymczasowych.
Dane będą przetwarzane przez 12 miesięcy od terminu zakończenia procedury rekrutacyjnej. Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od Intersnack dostępu do jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych. Panu/Pani przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych.
Preferowany kontakt z administratorem danych osobowych następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]